חנייה חופשית לקהל לקוחותינו

תנאי שימוש ופרטיות

 תנאי שימוש כלליים 

תנאי השימוש באתר מהווים הסכם בין האתר לבין המשתמש.
הנהלת האתר לא תהיה אחראית כלפיך במקרה של הפרת תנאים, ובמקרה כזה לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה כלפי האתר.
הנהלת האתר משתמשת באמצעים לאבטחת המידע באתר. עם זאת, קיים סיכון של חדירה לאתר, חשיפת מידע או שיבושים והפרעות לפעילות המערכות המשמשות את האתר. יובהר, כי חדירה כאמור מהווה עבירה פלילית. המשתמש מתחייב שלא לבצע כל פעולה המיועדת לחדור שלא כדין למערכות האבטחה המגנות על המידע באתר או לסייע בפעולות כאמור.
הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות בכל עת את המידע, השירותים והקישורים הניתנים במסגרת האתר, לרבות סגירת האתר, מבלי לתת על כך כל הודעה מוקדמת, ולמשתמש לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי הנהלת האתר בגין ביצוע האמור לעיל, לרבות בגין תקלות שינבעו מהביצוע.
השירותים והמידע באתר ניתנים לשימוש כמות שהם  (AS IS), לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת האתר, החברה או מי מטעמה, בגין השימוש בשירותים ובמידע, לרבות בגין תוכנם, תועלתם ונזקיהם (אם יהיו)
השימוש בשירותים ובמידע יהיה תמיד על אחריותך הבלעדית והמלאה. בשום מקרה, הנהלת האתר, החברה, או מי מטעמם, לא יהיו אחראים לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, שייגרם לך, למי מטעמך או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באתר ובשירותים, מהסתמכות על המידע שמופיע בו או באתרים חיצוניים לו, שאליהם תגיע באמצעות איזה מהשירותים המוצעים באתר.
המשתמש יוכל להשתמש בחלק מהשירותים המוצעים באתר ולקבל מידע ועדכונים בטלפון ובמייל לאחר מילוי אחד מטפסי יצירת קשר באתר, ומביע בכך את הסכמתו לקבלת מידע ועדכונים מהאתר.
הנהלת האתר לא תמסור ו/או תעביר לצדדים שלישיים את המידע.
כל הזכויות למידע ולתכנים שייכים לאתר "IDANA" ואין לעשות כל שימוש מסחרי בזכויות אלו לרבות העתקה חלקית או מלאה, פרסום, והעברה לאחרים, ללא אישור הנהלת האתר מראש ובכתב.

אופן רכישת המוצרים  

תנאי השימוש באתר מהווים הסכם בין האתר לבין המשתמש.
הנהלת האתר לא תהיה אחראית כלפיך במקרה של הפרת תנאים, ובמקרה כזה לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה כלפי האתר.
הנהלת האתר משתמשת באמצעים לאבטחת המידע באתר. עם זאת, קיים סיכון של חדירה לאתר, חשיפת מידע או שיבושים והפרעות לפעילות המערכות המשמשות את האתר. יובהר, כי חדירה כאמור מהווה עבירה פלילית. המשתמש מתחייב שלא לבצע כל פעולה המיועדת לחדור שלא כדין למערכות האבטחה המגנות על המידע באתר או לסייע בפעולות כאמור.
בכל עמוד מוצר נקובים הפרטים הבאים : שם המוצר, מספר קטלוגי, מחיר המוצר כולל מע"מ ותאור המוצר. למוצר המוזמן יש להוסיף את דמי המשלוח. דמי המשלוח (הובלה והרכבה) מצוינים בחלק התחתון של דף המוצר,בקטגוריה "משלוח".ברכישה כוללת של מספר מוצרים מחיר ההובלה משתנה לטובת הלקוח. מחיר ההובלה וההרכבה לאיזורים מרוחקים כגון אילת וצפון רחוק ימסרו ללקוח לפני המשלוח. על תכנו לעתים הבדלים קלים בין הגוונים המופעים בתמונות, לבין גוון המוצר שיסופק בפועל. ההצעות לרכישת המוצרים שבמבצעים השונים תהיינה בתוקף עד לגמר המלאי או עד להפסקת המבצע.
כל המידע באתר, תיאור המוצרים, התמונות וכו', נעשה תוך הקפדה על נכונותם בהסתמך על
מפרטי הספקים. ט.ל.ח
תיתכן סטייה של עד 5% בגוון או בטקסטורת העץ.
 

תנאים לרכישת מוצר 

 כל אדם תושב ישראל רשאי לרכוש מוצרים באמצעות כרטיס אשראי תקף ושהונפק בישראל.
תנאי מוקדם לאישור עסקת הרכישה הוא אישורה ע"י חברת האשראי.המוצר יסופק לבית הלקוח רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי ובהתאם ליתר הוראות התקנון. 

תהליך ביצוע ההזמנה 

לקוח אשר יבקש להזמין מוצר יונחה ע"י המערכת שלב אחר שלב עד לרישום במועדון הלקוחות ובחירת פרטי ההתחברות. חשוב מאוד: פרטי הלקוח בלבד נשמרים במערכת והם ישמשו את "IDANA" לצורך ביצוע ההזמנה ומשלוח המוצרים. פרטי כרטיס האשראי נמחקים באופן אוטומטי ע"י המערכת ובכל רכישה נוספת יאלץ הלקוח להזין מחדש את פרטי כרטיס האשראי. המידע האמור לעיל מוחזק ע"י  "IDANA" ולא יימסר לכל גורם אחר מלבדה. 

מדיניות אספקה 

זמן הגעת המשלוח הינו עד 10 יום או 75 יום במידה והמוצר אינו קיים במלאי ועל כן תתבצע הזמנה ישירה מהספק

איסוף עצמי


איסוף עצמי מ "IDANA" – בתיאום מראש בלבד.
המלצתנו הינה להזמין שירותי הובלה והרכבה של מרכיב מקצועי מטעם החברה.
רהיטים שנאספו באיסוף עצמי הינם ללא אחריות
העמסת הרהיטים לרכב תבוצע על ידי הלקוח בלבד. 

הובלה והתקנה 

הובלה והרכבה תתבצע ע”י מתקין מוסמך מטעם “IDANA”.
הובלה והרכבת הרהיטים תחויב בסכום נפרד מהזמנת הרהיטים והתשלום יתבצע ביום ההתקנה ישירות מול המתקין.
יש לוודא כי דרכי הגישה למקום ההרכבה פנויות, סבירות ובטיחותיות.עד לקומה שלישית (לא כולל את הקומה השלישית) ללא מעלית, תבוצע ההובלה ללא עלות נוספת.
מעבר לשלוש קומות ללא מעלית (או ללא מעלית זמינה/מתאימה להעלאת המוצר), תדרש
תוספת תשלום על סך 100 ₪ לכל קומה נוספת, אשר תשולם ישירות למתקין במעמד האספקה.
יש לוודא כי מיקום התקנת הפריטים החדשים בבית יהיה פנוי ומוכן להרכבה המוזמנת.
מקום האספקה הקובע הינו הכתובת המאושרת על ידי הלקוח בהזמנה.
חיבורי אנסטלציה וחשמל בבית, ככל שיידרשו, אינם כלולים בעבודת המרכיב.
תלייה על הקיר מותנת במצבו הפיזי של הקיר וחוזקו, על הלקוח להנחות את המרכיב על מיקום התלייה ובאחריותו לוודא כי המקום בקיר ראוי להתקנה ובכלל זה אי המצאות צינורות בהם עוברים מים או חשמל.
במידה ויהיה צורך, להסיר התקנה מהקיר, מכל סיבה שהיא, באחריות הלקוח ועל חשבונו הבלעדי להחזיר מצב הקיר לקדמותו. 

מדיניות החלפות / החזרות


ביטול / שינוי רהיטים או צבעים בהזמנה - בטרם אושרו שעות האספקה - ללא עלות.
רהיטים שהורכבו לא ניתן יהיה לבטלם ולא יינתן בגינם זיכוי כספי.
סכום ההובלה וההרכבה הינו התחייבות נפרדת מרכישת הרהיטים וישולם בכל מקרה, ולא יוחזר.
בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להחזיר או להחליף מוצר שנרכש בתוך 14 יום, מיום קבלת המשלוח או איסוף עצמאי של החבילה. להחריג, מקרים בהם צוינו זמני החלפה / החזרה שונים בעקבות אירועי מכירה מיוחדים.

 

ניתן להחזיר או להחליף מוצר אשר נרכש ובלבד שלא נעשה בו כל שימוש, המוצר לא נפגם כתוצאה משימוש, לא נעשה במוצר כל תיקון, והמוצר הוחזר בקופסא המקורית ובצירוף התוויות המקוריות. IDANA  הוא בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצרים שהוחזרו.
במקרה של ביטול עסקה כדין ינוכו דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם.

  1. במקרים בהם פריטי הריהוט הכלולים בהזמנה ייוצרו במיוחד עבור הלקוח, על פי דרישתו, זאת בהתאם לצבע, למידות המתוארות שבחר בהזמנה, הזמנה זאת אינה ניתנת לביטול וזאת בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א 2010
  2. על מנת לקבל זיכוי לאשראי, יש להגיע ל"IDANA" עם כרטיס האשראי איתו שולמה העסקה.
  3. זיכוי בגין המוצר המוחזר יתבצע בתוך 14 ימים ממועד ההחזרה, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).
  4. החלפה במוצר חלופי – שימו לב שניתן להחליף את המוצר רק במוצר הקיים במלאי במועד ההחלפה.
  5. ביטול עסקה/מכירה ע”י לקוח לפני
     משלוח המוצר : במידה ולקוח מעוניין לבטל עסקה, יוכל לעשות זאת באמצעות פנייה טלפונית לשרות הלקוחות במספר 03-6599876 או בדואר אלקטרוני info@idanahome.co.il
  6. ביטול 
     לאחר משלוח המוצר: במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני info@idanahome.co.il תוך 14 יום מיום קבלת המוצר. זאת במקרים בהם לא הוגדרה מסגרת זמנים אחרת להחזרת המוצר
  7. אירועי מכירה מיוחדים - מוצרים במבצע סייל או מתצוגה לא ניתנים להחזרה, ביטול או .החלפה, ועל הלקוח לבדוק את המוצר טרם רכישתו
  8. ניתן לבטל הזמנה שהגיעה לארץ וטרם נאספה עד 14 יום. מעבר לכך לא ניתן יהיה לבטלה או לקבל עבורה זיכוי כספי
  9. החזרה או החלפת מוצר הינה באחריות הרוכש, ותבוצע על ידו, ולא באמצעות מוביל או שליח חיצוני וההוצאות הכרוכות בכך הינם באחריות הרוכש, החזר כספי או החלפה תבוצע רק אחרי בדיקת המוצר שהוחזר וזאת על ידי נציג החנות.

החזרת או החלפת המוצר כפופה לכך שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש או התאמות אישיות עבור הלקוח וכל עוד לא נותקה התגית\תווית מן המוצר והמוצר באריזתו המקורית ובארגז  שבו סופק. בכפוף לתנאים המפורטים לעיל החברה תספק החזר כספי מלא לאחר ניכוי דמי ביטול.  

הוראות אחזקה 

רהיטי עץ - יש להימנע ממגע ישיר של מים עם העץ, יש לנקות את הרהיט עם מטלית לחה בלבד.
אין להשתמש בחומרי ניקוי העשויים מחומרים ממיסים. חומרים אלה עלולים לפגוע בציפוי המגן שעל הרהיט. הרהיטים מיועדים לשימוש בתוך הבית, אין לחשוף את הרהיטים לשמש.

  • הרהיטים מיועדים לשימוש פנימי בלבד.
  • יש להגן על הרהיטים מפני חפצים חדים, קרים וחמים, ממיסים חזקים ולחות.
  • יש לנגב מיד מים, קפה, יין או כל סוג אחר של נוזל.
  • יש להשתמש במחצלות ובתחתיות לשולחנות על מנת להגן על פני המשטח.
  • יש להימנע מדחיפת הרהיטים או הרמה בלוח העליון, הדלתות או המגירות על מנת לא לגרום נזק.
  • הקפידו להגן על הרהיטים מטמפרטורות קיצוניות ולחות.
  • יש להימנע מלמקם את הרהיטים ליד או ממול מקור חום.
  • יש להיזהר בעת שימוש בנרות צבעוניים או דבקים על הרהיט.
  • אין להשתמש בכימיקלים, אלכוהול או חומרי ניקוי לניקוי המשטח.
  • יש להשתמש במטלית רכה בעת השימון
  • יש להימנע מחשיפה ממושכת לשמש ישירה

הוראות טיפול למוצרים העשויים מעץ מלא / מוצרי עץ בגמר שמן

  1. את הטיפול הראשוני יש לבצע באזור שאינו נראה לעין.
  2. ניקוי המשטח - יש לנקות את משטח הרהיט עם מטלית לחה וסחוטה היטב.
  3. יבוש המשטח - יש לעבור עם מטלית יבשה.
  4. ליטוש עדין – יש לעבור עם ספוג לטש עדין על פני המשטח, מבלי להפעיל לחץ על הספוג.
  5. ניקוי חוזר – יש לנקות את שאריות האבק מהמשטח.
  6. מריחת שמן – יש ליצוק מעט שמן על הספוג (החלק הרך) ולעבור על כל משטח הרהיט.
  7. להמתין דקה – ולנגב את שאריות השמן עם מטלית יבשה.
  8. זהו, הרהיט מוכן. רצוי להמתין 12 שעות ייבוש לפני שמניחים חפצים, יש ליישם את התהליך בין פעמיים לשלושה במהלך השנה על מנת לשמור על המוצר לאורך זמן.
  • יש ליישם על פני כל השולחן, כולל תוספי ההרחבה שכן הצבע ישתנה באופן טבעי במידה מסוימת. 

אחריות ושירות


שנת אחריות מלאה בבית הלקוח 

תוקף האחריות הינה רק לפריטים שהורכבו ע"י מרכיב מורשה מטעם החברה וללא שבוצעו בפריט שינויים והזזות. האחריות תקפה אך ורק לפריטים שמיקומם לא שונה ממועד התקנתם ולפי כתובת אספקת הפריט כאמור בהזמנה.

החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא  – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.

היה ונפלה טעות קולמוס בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה.

החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן.

החברה לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

"IDANA" תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצרים שרכש לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-6599876, או בדואר אלקטרוני info@idanahome.co.il והחברה תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.

Translation missing: he.cart.general.title (0)